It's my life

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Stina - 14 maj 2009 13:19

Tandläkartid för Becca kl 9 idag.

Inte så stor ide att åka till skolan först, utan hon fick åka dit när vi vart hos tandl.

Då hann vi ju med en morgonritt oxå !

Becca strålade som en sol vid förslaget om att ta en ridtur på morgonen !!!

Så tidigt imorse var vi i stallet och pysslade med Mulle och sen red Becca ut. Mera galopp förståss ( jag måste bättra på min kondis om jag ska orka springa brevid galopperande ponnyryttare ).

Vi hann oxå med att skura vattentunnorna i hagen och fylla på dom innan det var dags att göra sig iordning.


Och saken är den att den här morgonen tror jag att både Becca och jag kommer att komma ihåg länge.

Det var så himla mysigt att tillbringa den i Becca's och hästarnas sällskap.

Att dela sitt intresse så med sin dotter - underbart !

Att få vara med och se henne utvecklas i sin ridning och hantering av hästar - ja, det är så jag får en liten tår i ögat ibland av att studera henne.

Denna lycka jag ser hos henne när hon får rå om sin ponny - lyckan över att få visa upp vad hon kan - och den ENORMA lyckan när hon lärt sig nåt nytt !





Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards