It's my life

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Stina - 25 maj 2009 21:37

Nya datorn anlänt - hur fin som helst ! Jag är kär :)

Känns en aning konstigt att sitta vid köksbordet och surfa - men en mycket skön känsla !!

Första bärbara datorn i detta hem - me like !!



Av Stina - 25 maj 2009 07:29

Igår kväll cyklade jag bort till Billan och Vincent för att fodra och kolla till dom.

Billan sprang runt och var orolig och gillade tydligen inte att vara själv med Vincent i "nya" hagen.

Hade tänkt mig att ta ut Vincent och fodra honom utanför hagen och Billan i - det gillade inte Billan som lyckades tränga sig ut när jag tog Vincent.

Nu är hon ju ett matvrak av stora mått så hon hade siktet på hinken - det var bara att ställa in den i hagen så följde hon med in igen.

Problemet kom när jag lämnade hagen för att cykla hem igen - Billan ville inte bli lämnad utan sprängde helt enkelt grinden och sprang mot stallet.

Ett och annat otrevligt ord fick jag ur mig - och Vincent stod helt oförstående och undrade vad det var som hände NU då.

Det var bara att cykla hem efter Billan som stod i stallet och hängde in över Mulle i hans box - antar att hon inte gillade att inte han var med i hagen.

Vilket är en aning konstigt - för hon verkar inte ens gilla ponnyskrället !

Surar som bara den emot honom och ger gärna ett tjuvnyp när tillfälle ges.


Jag bestämde mig iallafall för att ta med mig både Billan och Mulle tillbaka till Vincent - och se - där återställdes lugnet i hagen.

Dom gick lugnt iväg alla 3 och jag  roade mig med att laga grind muttrandes för mig själv över stolliga ston ...

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards