It's my life

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Stina - 7 september 2009 18:23

Nu har då förkylningarna hittat hem till oss på allvar. Jag har gått och kännt mig halvdan hela helgen, fast det har inte riktigt brutit ut nåt ännu.

Ont i huvudet, trött och hosta ...

Becca har blivit lite mer förkyld för varje dag som gått och ikväll tyckte jag hon hade lite feberrosor på kinderna och tog en temp som visade på 38,1.

Det blir VAB imorgon =(

Ringde jobbet direkt jag tagit tempen för ett meddela den "glada" nyheten ... inte roligt då det är massor av folk hemma i förkylningar. Lite personalkris har det varit dom senaste dagarna ..

Min stackars arbetskamrat får alltså nöjet nu att börja försöka ringa in vikarie --- lättare sagt än gjort. I helgen fick vi ringa in ordinariepersonal då det inte fanns några vik att ringa in. Alla som var friska jobbade redan - *suck*

Av Stina - 7 september 2009 13:16

Mätt lilla Ebba idag - 124 cm hög, 5 cm mindre än Vincent i samma ålder.

Personligen hoppas jag på att lilla damen inte blir så stor - jag gillar inte stora hästar ( så högt att ramla av )..

Jag gillar däremot hennes lilla skunksvans ... =)

Av Stina - 7 september 2009 13:13

Ebba gillar sin lunch - serverad i det gröna, svansen går som en propeller och man kan inte låta bli att vifta med frambenen..

Lunchen består av lucern blandad med betfor som smakförhöjare.

Enda minuset är att man blir kladdig om hela näsan..



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards