It's my life

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Stina - 8 september 2009 20:27

http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=199468


Vad tror ni ? Skulle det vara nåt för era hästar?

Jag tycker det verkar himla intressant - speciellt till Vincent som fullkomligt avskyr att bli avmaskad och det är en kamp varje gång !

Av Stina - 8 september 2009 20:12

Aha - fick en kommentar från min brorsdotter om att Ebba troligen kommer att bli skimmel som vuxen trodde hon.

Intressant .... och spännande att se vad det kommer att bli av henne.

Jag gissar på att det är en rabicano jag har nere i stallet :


http://greenfield.fortunecity.com/dreams/799/hc/rabicano.htm


Nån mer som har en tanke ??

Det här med färg är himla spännande =)


  


  


Tillägg : forskat lite =)

Om jag förstått det rätt så kan Ebba inte bli skimmel eftersom ingen av hennes föräldrar är det.

Så ingen skimmel mao !

Av Stina - 8 september 2009 17:43

vad var det som dök upp i min brevlåda idag ??

Jo, lite papper från veterinären - och faktiskt hade hon fått med alla, och taglet fint förslutet i förseglade kuvert.

Kände nästan för att skicka ett SMS och säga " vad var det jag sa" ... men min goda sida tog över ;)

Ebba är alltså brun, stickelhårig med vita hår i pannan och liten stjärn  , vit kota/halvkota vänster bak enligt sin signalementsbeskrivning.

Nu saknar jag bara ett papper för att skicka in ansökan om reg/pass.... måste få till ett möte med min kära brorsdotter snarast och fixa det .

  

Av Stina - 8 september 2009 16:44

hette ett litet kort inlägg där jag kommenterar bloggens nya utseende , och att jag sitter och leker med alla nya finesser.

Tydligen har jag lekt bort 2 inlägg med medföljande kommentarer Förvånad

Så kan det gå ....

Iaf sa jag nånstans att jag gillade bildgalleriet och bildhanteringen bättre.

Smileysarna kunde jag kanske ha klarat mig utan .....

Nu skulle det sitta fint med en snygg header ... syyynd att jag suger på photoshsop *s*

Leker lite iaf =)

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards