It's my life

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Stina - 8 oktober 2009 13:27

Surfade runt lite och kollade in bloggar under fm när jag nu fick lite extra tid och inte orkar ta itu med nåt vettigt !!

Vet inte om det är jag som börjar bli gammal - eller, jo det vet jag ju men ... var och varannan blogg skriven av yngre tjejjer/kvinnor har en header med bilder av bloggaren ofta med plutande läppar, utmanande kroppspositioner och så lite halvnaket .....

Börjar man sen kika lite i själva bloggen hittar man oftast en hel massa mer bilder på rumpor, bröst och massa andra utlämnande bilder mer eller mindre påklädda.

Det är väl här min ålder kommer in antar jag då jag sitter och undrar om dessa tjejjer inte har mer respekt för sig själv än detta ?

Kan man inte vara vacker, sexig och påklädd på samma gång ??

Och varför vill man lägga upp dessa bilder till allmän beskådan ?

Detta fenomen ser man nu inte bara hos de yngre tjejjerna, det finns gott om kvinnor i min ålder eller äldre som roar sig med detsamma .... det måste ju vara himla kul att som barn halka in och se sin mamma på det viset !!


Ah - det här förstår jag överhuvudtaget inte !! Det går över mitt förstånd ..





Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards