It's my life

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Stina - 28 oktober 2009 18:58

Igår var dom äntligen och tömde vår överfulla gödselcontainer!

Kom hem från jobbet och containern var placerad på gårdsplanen istället för bakom stallet =(

Hyresvärden har inte grusat ännu bakom stallet, vilket dom önskat tidigare, och höll inte på att ta sig dän med containern. Ville sedan - fullt förståeligt - inte prova att ta sig in där igen med risk för att sätta sig fast.

Istället placerades alltså containern vid infarten till gårdsplanen ... 2 meter ifrån vår och alla grannarnas brevlådor.

Inte så där himla trevligt måste jag säga ...


Det stora problemet är att vi inte får upp dörrarna !!

Dom har varit stängda ett antal år nu och har väl helt enkelt rostat igen.

Rampen vi byggt på baksidan är på tok för tung för att flyttas .... vi får lyfta upp kärrorna över kanten för närvarande för att tömma vilket man måste vara 2 personer för att reda ut.

Suck !!


  


Av Stina - 28 oktober 2009 10:05

Så där ja, nu är jag vaken Ylle ;)

Och tack Veronica - allt ( eller nästan allt ) är bara bra ;)


Tog svininflense sprutan i måndags och har inte hämtat mig riktigt ännu Förvånad

Natten till tisdagen sov jag knappt alls - armen jag fått sprutan i gjorde ont och jag hade problem att hitta en skön ställning att sova i.

Framåt morgontimmarna kom febern och jag låg mest och vände och vred på mig hela natten =(

Jobbade 7-16 och det var lagom spännande med ond arm, huvudvärk och feber ... längsta dan jag vart med om tror jag !!

Idag känner jag mig skaplig men tänkte ta det lite lugnt ändå ... ja, jag ska jobba på en tvätthög som snart övertar hela huset ;)


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards