It's my life

Alla inlägg under november 2009

Av Stina - 3 november 2009 13:39

ledig ... så skööönt =)


Efter att alla barn kommit med sina respektive bussar släppte jag ut ett gäng hästar i sina hagar.

Sedan tog jag mod till mig och satt upp på Vincent ... det var ett bra tag sen sist och han har en sån överskottsenergi just nu så det är otroligt !

Det kändes som att sitta på dynamit som ska explodera ungefär .... några bakutsparkar, huvudkast och skyggningar för allt senare fick han gå ut och explodera i hagen.

Och det gjorde han - jisses vilka bocksprång han kan få ur sig, jag vill INTE sitta på när han gör sådär !!!!


Billan och jag tog en mysig tur ute - hon skötte sig exemplariskt hela vägen och var helt urmysig att rida idag !!!

Återvände från ridturen full av lycka och energi och blev serverad hemgjord kebab med bröd av min kära sambo.

Dåsig av maten kröp jag sedan ner för att ... LYX... vila middag och somnade till som en stock *s*


Nu ska jag strax åka och hämta dotter med kompis från skolan och fortsätta njuta av min lediga dag .


Bilder på Vincent och mig idag, stå still och bli fotad var inget herr V hade tid med riktigt  :


    



Av Stina - 2 november 2009 18:43

Måste nog fundera på att investera i en ny pannlampa. Den jag har har följt med några år nu och tjänat mig troget, men nu börjar det bli lite glapp och den slocknar lite när den vill ( läs : när det är som mest olämpligt ).

Den har varit kanonbra, enda nackdelen är att den är lite stor och otymlig och jag skulle nog vilja ha en lite smidigare modell.

Jag använder min pannlampa dagligen vid intag av hästarna tex - så skönt att ha båda händerna fria och slippa hålla i ficklampa - och klarar mig inte utan =)


Den jag har nu är denna :


http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_pic.htm&$22301=160


Någon därute som har förslag på annan prisvärd modell ?

Av Stina - 1 november 2009 21:42

Jobbat hela helgen - fredag, lördag, söndag och likaså imorgon.

Hinner inte med att finnas till alls känns det som när jag jobbar helg =(

Jag känner dragningskraften från min mysiga säng och tänker inte kämpa emot ....

God natt !

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards