It's my life

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Stina - 11 december 2009 22:21


Ikväll var Vincent varm och lite svullen i kotan där sårskadan sitter - infektion på gång ?

Jag har tvättat rent ordentligt med tvål och vatten och så la jag på jodopaxgel .

Helst av allt skulle jag vilja sätta på nåt spritomslag över natten ... men hästkraken går inte att linda !

Han sparkar i princip sönder boxen i sina försök att bli av med lindor/skydd eller biter helt enkelt av dom !

Någon som har något bra förslag på vad jag ska hitta på ??


Av Stina - 11 december 2009 13:07

Fredagen är här och med den - jobb. Jobbar varannan helg och ibland känns det som om jag jobbar helg jämnt .... Konstigt, för jag är ju ledig lika mycket som jag jobbar sägs det, men inte tusan känns det som så ! ?


Fast jag är lyckligt lottad att jag faktiskt HAR ett jobb .. och ett jobb som jag faktiskt trivs med !

Visst kan det vara tungt ibland - och krävande, men det ger oxå mycket, är omväxlande och vi har otroligt roligt ihop, både personal och brukare !

Många glada skratt om dagen blir det =)

Finge jag önska nåt så vore det högre personaltäthet och högre lön .... ska nog be tomten om det iår !



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards