It's my life

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Stina - 12 december 2009 10:44

Jag har problem när det kommer till gummistövlar .... dom håller inte !

Känns som om jag snart har provat de flesta modeller och märken med samma resultat ... trasiga stövlar.

Senast köpte jag ett par - inte billiga - Tretorn stövlar. Några månader senare har hela klacken släppt från stöveln.

Jag vet inte riktigt vad det är jag gör - jag använder dom inte när jag mockar tex utan bara när jag ska till/från hagen med hästar eller hö. Det borde alltså inte vara urinen som fräter sönder dom ...


Hur som helst så har jag nu köpt ett par nya igen - den här gången provar jag LaCrosse.

Filippa's ridsport har rea just nu på dessa så jag fick dom för halva priset ungefär.


  



Som en liten bonus låg det oxå en liten julklapp i paketet


  


Innehållandes en söt nyckelring


  


Snabb leverans är ett extra plus - beställde onsdag kväll och paketet kom till mitt Ica igår !  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards