It's my life

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Stina - 2 februari 2010 18:40

Känns som om jag blivit överkörd - minst !

Varenda muskel protesterar, höll knappt på att ta mig upp ur sängen imorse !

Ont i nacken som går upp i huvudet och ger mig en härlig huvudvärk - bah !


Med tanke på detta blev det ingen ridning idag, utan jag longerade både Vincent och Billan som fick jobba på bra i den djupa snön.

Som avslut : en promenad så dom fick varva ner ordentligt.

Efter detta blev det en Ipren och så la jag mig en timme, kunde inte somna men låg och slappnade av iaf.


När Becca kom hem från skolan hämtade vi in Mulle och pysslade om honom ordentligt och så blev det en liten ridtur i spåren som dom andra trampat upp på fm.


  


Becca hade insupit nya kunskaper från sina hästböcker samt Ponnyakuten som testades och diskuterades, bla hur viktigt det är att pyssla om sin häst ordentligt och rykta lite längre än vad som kanske behövs.

Med jämna mellanrum överöstes Mulle med beröm och klappar - det är viktigt att tala om för sin ponny när den är duktig och hur mycket man älskar den =)


  


Fast man måste vara bestämd oxå - ponnyn får ju inte bara gå åt vilket håll den vill !


  


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards