It's my life

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Stina - 9 mars 2010 21:12

Jag har blivit utmanad av: ponnymamma


Så här går det till...
-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 

6 saker om mig :

 

1. Jag är för snål för att gå till frissan oftare än en gång per år ! Jag klipper mig själv och ser ut därefter *s*

 

2. Jag älskar förvaringsboxar !! Fastnar alltid vid dessa hyllor och spanar in alla fina boxar och lådor att förvara saker i ... om inte gubben stoppade mig skulle vi ha huset fullt (stallet är redan överbelamrat ) !

 

3. Jag gillar att mocka ( de flesta dagar ) ...

 

4. Jag är inte kontaktbar alls före jag har fått mitt morgonkaffe ! Laddar bryggaren kvällen innan så jag bara kan trycka på knappen direkt jag sätter foten i köket.

 

5. Gubben och jag har varit på gång att köpa soffa i snart 6 år ... vi har inte kommit överens om vad som är snyggt så köpet drar ut lite på tiden  ...

 

6. Jag lider av telefonfobi ! Det spelar ingen roll om det är ett samtal till vänner/familj eller okända människor, det är lika svårt i alla lägen !

 

Jag utmanar dessa personer :

 

1. Viveca

2. Ylle

3. Gitte

4. Emelie

5 .Carola

6. Kryddan

 


Av Stina - 9 mars 2010 20:44

det har varit idag med : smältande snö och is och en sol som värmer underbart skönt !!

Började dagen med en lång promenad med Vincent. Vi strosade längs med vägen i maklig takt och bara njöt av solen !


  


  


Därefter red jag ut en sväng längs med samma väg på Billan.

Idag var det så pass bra underlag så vi kunde trava vissa sträckor utan att halka runt och riskera benbrott =)


Billan och Vincent fick sedan gå ut utan täcken och njuta ännu mer av solen.

Måste vara underbart att få slippa täckena en dag som denna och känna på att våren faktiskt är på väg !


 


   


När Becca kom hem från skolan blev det pyssel med Mulle och så en barbackatur


  


En skön dag med många timmars utevistelse ihop med hästarna, gör gott för både kropp och själ !












Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards