It's my life

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Stina - 23 mars 2010 14:19

Fortfarande sjuk, fast jag tror banne mig hostan är något bättre idag .

Får jag inte sova snart dock så exploderar jag, blir nån enstaka timme per natt och jag är helt slut !

Efter drygt en vecka utan att kunna andas normalt så gör jag nu ett allvarligt försök att sluta röka ...

Hoppas att familjen överlever det ... mitt redan dåliga humör är ännu sämre !


Hästarna börjar bli rastlösa av att inget göra, men dom får faktiskt vänta ett tag till. Jag ger mig inte ut och rider/tränar när jag är så här irriterad, det blir sällan bra... ja, och så ska jag ju må så pass så jag orkar med det oxå.

Bara att ta ut hästarna på morgonen gör mig helt färdig, och bara för det så har jag haft utsläpp 9 dgr i rad =(


Jag ska ta och krypa upp i soffan med en bok och tycka synd om mig nu, passar på att ge er som gillar att läsa små tips och kolla utrustning ett länktips på en blogg jag kollar in lite nu och då : http://reitsport.blogg.se/



Bild från mitt första möte med Ebba juli 09, det blev kärlek vid första ögonkastet !

  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards