It's my life

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Stina - 5 april 2010 18:00

Hööks har hakat på trenden med aluminiumstigbyglar, med priset 479 kr lär dom nog sälja några stycken ...

Jag kunde inte motstå iallafall, beställningen är lagd ;)


http://www.hooks.se/product.aspx?productid=510067

Av Stina - 5 april 2010 17:12

Ledig dag ... underbart skönt !!

Tyvärr tyckte någon att dom skulle skoja till det med snöblask efter det fina vädret som varit de dagar jag jobbat ... typiskt !


Började dagen med borstning och pyssel av Ebba innan hon och Mulle fick gå ut i hagen.

Billan linade jag 20 minuter på gårdsplanen och sen knallade jag ner till ridhuset med Vincent ihop med E och Palona.

Det märkes idag på Vincent att han blev aktiverad nästan alla dagar förra veckan, inte alls lika hoppig och hetsig som han kan vara.

Hoppningen var inte heller lika intressant som tidigare utan vi fick jobba lite på att få honom att hoppa som synes på filmen :



Det blev inte så många språng idag då han kändes lite trött, men han slog nytt höjdrekord på 90 cm *s*


Inga skador på varken häst eller mig idag heller - halleluja !!


På em gick vi en sväng och började laga staket på "ridbanan" , alla isolatorer är bytta så det är bara att dra lite ny tråd nån dag när andan faller på ...


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards