It's my life

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Stina - 13 april 2010 21:02

Jobb 7-13 och sedan direkt in till staden för ett möte.

Jag återkom till bilen 10 minuter efter att parkeringstiden gått ut och fann en flitig lapplisa studerandes min bil ... tur för mig, nån minut senare och lappen hade suttit på bilen !


På väg hem fick jag ett SMS om att mina stigbyglar kommit till ICA så jag svängde förbi och hämtade dom.

Tycker dom är riktigt snygga !!


  


Lite mat och en stunds vila senare klev jag in i stallet och tog tag i allt det dagliga.

Becca roade sig under tiden med att hoppa studsmatta med några av sina vänner =))


  


Därefter hämtade jag in Billan och Becca sin cykel och så gav vi oss iväg för att sälja majblommor.


  


Bilen parkerad i bild tillhör min sambo som tog tag i sin hobby nu för tiden, hagkoll och fix :


  


Det blev en trevlig runda för Becca och mig. Jag fick mig en trevlig pratstund med en annan hästgalning och Becca sålde majblommor för över 200 kr första dagen.

Hon är rätt fantastisk min dotter, när vi pratar om att hon själv inte tjänar så mycket på försäljningen så säger hon : "Mamma, DET gör ingenting. Det viktigaste är att jag hjälper andra barn som inte har det så bra " ...

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards