It's my life

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Stina - 28 april 2010 06:50

Gårdagen försvann med en himla fart ... fullt upp och så vips var det kväller och dags att sova.

Jag började med ett uvecklingssamtal med Becca som tog en timme, längsta u-samtalet jag haft någonsin tror jag !

Så hem och rida Vincent. Han var lite stel efter gårdagens vurpa så vi tog det lugnt, mycket uppmjukande skrittjobb på "ridbanan" och mot slutet fick jag in en ganska fin böjning även i högersidan.

Efter det mockning samt mat och vatten i hagen.


Fixa till mig lite, hämta Becca och åka in till staden för att shoppa lite kläder och skor åt henne.

Åkte till nya Hageby centrum och hittade 2 par skor åt henne i en ny skoaffär för min del : Deichmann sko.

Lite udda med alla skokartonger uppställda så det var lite pyssel för att prova skor men det mest udda var ändå i kassan då expediten inte pratade svenska *s*

Tur att min engelska är så bra ;)

Så in på HM och kom därifrån med 3 par leggings, kjol, klänning samt 2 långa t-shirts till lilla fröken.

Lite mathandling därefter och så hem där jag bytte om och sedan gav mig ut och flyttade Vincent och co till ridbanan och tog in Billan för en ridtur.


Vi gav oss ut i skogen igen och roade oss med att klättra lite och cirkulera runt träd och avslutningsvis lite skänkelvikningar på vägen samt några galoppfattningar.

Sedan stalljobb : vatten, höpåsar, foder och sopning.

Efter det fixa lite mat och ta hand om lite tvätt, disk och annat pyssel ( tråkiga måsten ) inne, för att sedan plocka in hästarna för natten.


Så av någon aledning bara försvann dagen - igen, och det var dags att lägga sig och krama om kudden.

Undrar om dagen idag går lika snabbt ? :)


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards