It's my life

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Stina - 9 maj 2010 19:02

Har tagit det lugnt idag och andats in minimalt med hästdoft.

Tagit stalljobbet i etapper och bara gjort det jag måste, och ja det är ryggen som spökar =(

Idag har jag dessutom ont i hela vänstersidan upp i nacken och huvudvärk, pga min ... otur igår    så dagen har gått i en stilla lunk.

Bytte hos marsvinen, klippte klor och badade dom - något dom uppskattade efteråt ( hoppas jag ).

Sedan åkte barnen och jag till min mamma som fyller år imorgon och grattade henne med en fin bukett blommor :



Något jag hoppas hon uppskattade mer än vad välkomstskylten antyder :


  


En massa tårta och kakor senare for vi hemåt, och sedan har jag inte gjort nåt vettigt alls ...


Stallkamraten och hennes häst kom hem från Vreta utan några lysande resultat, men lika glada ändå =)

E var så stolt och glad att hästen varit lugn ( om än spänd ) och att ridprovet gick galant, att några lågor siffror egentligen inte spelar så stor roll.

Tror dom fick 6-6 på hoppningen tex vilket förvånade mig, trodde nog dom skulle få bättre utdelning där - men E sa att hon var spänd och lite okoncentrerad vilket med all säkerhet drog ner poängen.

Av Stina - 9 maj 2010 06:38

håller jag tummarna för stallkompisen och hennes häst som gör treårstestet på Vreta !

Lycka till !!!


     

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards