It's my life

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Stina - 12 maj 2010 19:08

Började dagen med att ta hand om Mulles öga som i princip ser helt ok ut. Lite rinnigt fortfarande, men han öppnar det fullt igen och verkar inte ha ont =)


Därefter ompyssling av Ebba, försökte sanera henne från det lerbad hon tog igår ... dammig var hon fortfarande när jag var klar men inte täckt med ett lager lera iaf =)


   


För Vincents del vart det tömkörning, och även idag var det ett riktigt bra pass.

Han är riktigt trevlig att hantera/jobba nu och det känns så himla skönt.

Är det tillfälligt eller kan han ha mognat ??

Ryggen sa ifrån om allt för mycket spring så det blev en del på volt, men även sidvärtes rörelser i skritt som vi fick till i några steg iaf.

Kände mig jättenöjd när jag släppte ut honom i hagen ( fastän det kändes som kramp i ryggen ).


   


Därefter dushade jag av mig lite hästlukt och åkte till sjukgymnasten för att där utsättas för ren tortyr ;)  dvs akupunktur !!

För det första så var det nästan olidligt att ligga stilla i 20 minuter ( jag behöver ändra läge hela tiden )!!

Nålarna kändes i princip bara när hon satte in dom förutom en hon satte i handleden. Ah fy bövelen vad ont det gjorde ! Hon fick ändra läge på den för smärtan avtog inte alls först, därefter gjorde det bara grymt ont när hon vred på den och sved däremellan =(

Jag har ont där fortfarande och har fått som en knöl där nålen suttit , hoppas det inte kommer bli så varenda gång för då är jag inte med längre !!


Så shoppade vi cykel till Becca idag med av en arbetskamrat, jättefin knappt använd för 600 kr. Rena kapet !! =)


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards