It's my life

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Stina - 14 maj 2010 16:35

Finlands bästa band : The Rasmus !!




Av Stina - 14 maj 2010 15:52

bestämde sig för att inte komma fram då jag kom för att hämta dom på em för flyttning till gräshage. Trodde han måntro att det var arbete på schemat ??

Han ändrade sig dock snart då han fick stå och se på en stund hur Ebba mumsade gräs utanför hagen, och nästa gång jag kom in i hagen var det inga problem att följa med =)


  



Av Stina - 14 maj 2010 10:28

Fick för mig att prova dressyrsadeln på Vincent idag, jag är inte helt nöjd med hur "hans" sadel sitter och har börjat kolla runt lite efter ny.

Jag gillar konceptet med utbytbara koppjärn, har ju nu 2 st syntetsadlar med utbytbara järn och dom är helt ok.

Fast det går ju inte riktigt att jämföra syntet med läder ...

Har sett att det dyker upp mer och mer lädersadlar nu där du kan byta järn, och det är nåt sånt jag har i åtanke inför Vincent's sadelköp.


I vilket fall satt min dressyrsadel helt ok på honom ( ev ett smalare järn ? ) och vi skrittade ut en runda imorse.

Min rygg gör som mest ont när jag sitter så jag kände av den ordentligt efter skritturen, samtidigt sa ju sjukgymnasten att ridning var bra så jag ska försöka komma upp på nån av hästarna en sväng varje dag - även om det kanske bara blir en skrittrunda som idag.


Billan fick gå ut med regntäcke så hoppas jag att jag kan rida ut med henne oxå framåt kvällen - alt tömköra, vi får se hur det känns !


Vincent idag med dressyrsadeln


  



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards