It's my life

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Stina - 19 maj 2010 21:16

Ryggen känns bättre !!

Lycklig för det är jag ... visst är det långt ifrån bra, men jag är på rätt väg !!

Klarade faktiskt att rida både Billan och Vincent idag, visserligen bara en halvtimme var och lättare uteritt på båda - men ändå =)

Billan som fått stå tillbaka senaste veckan var lite åt det vildaste hållet idag, full av spring och bus men fullt kontrollerbar !

Efter att ha ridit endast Vincent sista tiden kändes Billan enormt bred över ryggen - märklig känsla, som att sitta på en tunna !

I vilket fall så njöt jag av min timme till häst, det är ju bara SÅ underbart ute nu med all grönska - det gäller att passa på att njuta !

När jag red Vincent utmed vägrenen hade vi följe av en hare som hoppade lugnt brevid oss några meter ut på fältet och en bit bort gick korna och betade förnöjt.

Såna små stunder med djur och natur blåser bort all trötthet och stress och fyller åtminstone mig med en enorm livsglädje !


  




Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards