It's my life

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Stina - 1 juni 2010 20:29

Idag kom Anneli hit igen och vi tog ner Vincent till ridhuset.

Anneli ville prova att rida honom med halsförlängare så jag rotade fram den ur skåpet.

Det blev ett riktigt bra pass tycker jag ! Anneli rider honom riktigt bra och pressar honom lagom mycket i mitt tycke.

Han fortsätter trotsa och försöka komma undan jobb genom att stanna, backa och snurra runt men vartefter ger han med sig och så blir det en stunds jobb till.

En klar fördel med snodden såg jag, och det var att han inte fixade att resa sig med den på. Jag väntade ett flerat ggr på att han skulle ställa sig upp, men det blev inte mer än ett knappt lättande från backen.

Jag föredrar nog gramantygel som går att justera bättre efter behov, och tar nog på en sådan om jag själv rider ner för att jobba honom men han gick riktigt bra med snodden på oxå.


Här har vi mannen mitt i en protest, som syns av dammolnet har dom dansat runt lite =)


  


Men så såg det ut såhär mellan varven ... där har vi målet :


 


   


  


Han ser riktigt trevlig ut när han sätter den sidan till, i mina ögon alldeles otroligt vacker =)

Stort tack till dig Anneli !! Häromdan funderade jag på att sälja men dom tankarna har jag stuvat undan nu ;)



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards