It's my life

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Stina - 18 juni 2010 21:09

Thorowgood T4 allround


  


Okänd lädersadel, allround mot hopp


  


Knights Lady Hawk dressyrsadel


  



Av Stina - 18 juni 2010 20:11

Ikväll är jag fyllechaffis.

Gubben min är ute med sin son på krogen, och skulle senare möta upp en gammal barndomskamrat han inte sett på en herrans massa år.

Ska bli spännande att se i vilket skick han befinner sig i vid hämtning ...


Tog en skogstur till med nästa piggelin som oxå vilat en vecka.

Hon blir inte tittig Billan , men kan däremot inte skritta utan taktade i stort sett hela vägen.

Jag hade tänkt mig en halvtimmes skrittur även med henne, men antalet rena skrittsteg var inte många !

Både flåsig och svettig var hon när vi kom tillbaka till hagen ... energin sprutar ur öronen !


  

Av Stina - 18 juni 2010 16:42

Idag anlände mitt nya schabrak från Dyon, och det är hur snyggt som helst !!

Även Annelis present låg i paketet, så nu måste vi ses snart A =))


  

Av Stina - 18 juni 2010 09:51

från en skogstur med Vincent.

Efter en veckas ledigt var det en väldigt spänd och tittig herre jag hade sällskap av, fast jag hade inte väntat mig nåt annan.

Trots detta tog vi en halvtimmes skrittur ut i skogen och vi kom helskinnade hem båda 2.

Det mest skrämmande under den här turen var 2 ekorrar som lekte i ett träd och sedan sprang över stigen framför hovarna på oss.

Fantastiskt söta dom är ekorrar, den ena stannade till och kikade på oss med sina vackra ögon och Vincent höll på att avlida på kuppen.

Ja, han blev så rädd stackarn så han gjorde ner sig *s*

Den stora frågan är : vad tror han att en liten ekorre ska göra mot 500 kg häst  ? ;)


  

Av Stina - 18 juni 2010 07:48

Billan och Vincent gillar varandra, ja dom är inte bara syskon utan oxå bästisar.

Man hittar dom nästan alltid sida vid sida .


  


Dom delar på samma grästuva


  


Och hjälper varandra med kliandet


  


Dom har gått såhär sen den dagen jag köpte tillbaka Billan, redan från första stund kände dom att dom hörde ihop =) 

Det är så härligt att se dom tillsammans, alla hästar borde ha en bästis att gå sida vid sida med !

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards