It's my life

Alla inlägg under juni 2010

Av Stina - 25 juni 2010 08:47

önskar jag er allihopa !!


Vädret ser bra ut, kommer vi att kunna äta sillen ute iår ? ;)


  

Av Stina - 24 juni 2010 12:31

på mitt Ica :


  


Alltid lika roligt med paket =)


  

Av Stina - 24 juni 2010 08:04

Hade tänkt mig en liten sovmorgon idag, så här i semestertider.

Just därför väcktes jag strax efter 7 av telefonen : häst på rymmen !

Irrade ut nyvaken för att hitta grannens häst i åkern - mina stod så snällt i sin hage.

Ja, jag vaknade ju rätt snabbt och det utan den obligatoriska koppen kaffe =)

Av Stina - 23 juni 2010 22:18

Möttes av ett gäng trötta hästar när jag gick för att hämta in Billan för en liten kvällstur.


  


Två av dom var helt utslagna och brydde sig inte om att jag kom och störde i deras skönhetssömn.


  


Väckte upp Billan och tog med mig henne in.

En ordentlig rykt och lite frisering senare så gav vi oss ut på en timmes lång tur i skog och mark.


  


Den här ingången till skogen älskar jag, den är bara sååå inbjudande =)


  

Av Stina - 23 juni 2010 16:48

Inte min dock utan tagen från nätet   

 

 

Trevlig kille utlånas för senare köp

Hej! nu har min sambo tröttnat på att jag bara är i stallet hela tiden och inte tillbringar tid med familjen. Vill du ta hand om honom? Han är snäll, 174cm hög, 44år, vältränad. Lätt att hantera men kan bli lite istadig när det kommer till att hjälpa till i stallet men är en arbetsmyra i övrigt. Han är fullt igång och har inte varit skadad. Gillar att vara ute i naturen och blir bara rädd för skräckfilmer. Gillar att kela och är väldigt social, kommer när man ropar. Utlånas och trivs ni så kan ni få honom gratis.
Bild kan fås vid intresse. utrustning medföljer.


Pris: 0  Kontaktperson: Sandra, Göteborg  Tel: 0709-000000 Fax: Epost: getasambo@gmail.com

Av Stina - 23 juni 2010 15:11

med sonens rum fortsätter.

Listerna är målade :


  


Och rummet är grundmålat :


  


Av Stina - 23 juni 2010 14:14

En mycket intressant länk jag fick som kommentar av Helena ang mina funderingar över när hästen arbetar med ryggen eller inte.

Tycker ni sånt är intressant så gå in här och kolla !




Av Stina - 23 juni 2010 10:07

Drygt en timmes skogstur med herr V.

En mycket spänd och tittig herr V.

En herre som skyggade för allt och lite till.

En sån skogstur fick det bli på morgonen.


Konstigt nog så var jag inte rädd en enda gång.

Kände mig lugn hela tiden och hade kontroll.


Så jag är nöjd. Mycket nöjd.

Då menar jag mest med mig själv ... herr V hade en dålig dag, han återkommer imorgon.


Det är ju bra om vi inte har dåliga dagar samtidigt.


  


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards