It's my life

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Stina - 11 augusti 2010 12:01

Har sedan tidig em igår försökt få tag på Davids korttidshem för att meddela när han kommer med färdtjänst idag.

Han ska dit idag och stanna tills fredag lunch.

Jag har ringt ett antal ggr, inget svar utan jag kommer till telesvarare där jag ombeds tala in ett meddelande så hör dom av sig så fort dom kan.

Tydligen har dom inte har möjlighet till det under det dygn som nu har gått sedan mitt första samtal.

Färdtjänsten är bokad och kommer om 2 timmar, hör jag inte av boendet snart måste jag avboka färdtjänst eftersom jag inte vet om någon möter upp honom vid ankomst dit !!


Sånt här gör mig riktigt, riktigt irriterad och mitt finska påbrå kommer upp till ytan .... varning utfärdas !!   


Av Stina - 11 augusti 2010 07:36

"Att ha häst är inte det bästa sättet att bli fattig på, men det säkraste ..."

citat från okänd


Skickade iväg en beställning till Hööks: tömkörningsgjord och ett rakt bett med fasta ringar.

Hade gärna velat köpa en bra lädergjord till tömkörningen, men tyckte det var lite mkt pengar att lägga ut just nu.

Saknar tömkörningen - trodde jag aldrig ! - så det får bli en billig tills jag anser mig ha råd till en riktigt bra.

Så snart kommer vi igång igen =)


Bild fr juni

  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards