It's my life

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Stina - 1 september 2010 20:28

Hittat på bla Havrepappa's blogg :


Av Stina - 1 september 2010 11:09

Mulle linad i skritt 20 minuter och Billan riden en timme i skogen.

Jag har en sjuj*vla huvudvärk och en förkylning på g så jag ska krypa ner under täcket nån timma innan det händer nåt mer här hemma.


  

Av Stina - 1 september 2010 07:27

Saras pojkvän drabbades av en plötslig längtan efter sin flickvän igår.

Inga pengar fanns på busskortet och ingen som kunde köra ... så vad gör man ?

Jo, man tar mammas cykel och cyklar 3 mil hit ut - utan att meddela någon - så plötsligt dyker man bara upp utanför dörren !!


Han hade nog hoppats på att få sova över, vilket han gärna hade fått för oss, men mamma behövde ha hem sin cykel och tyckte att han gott kunde cykla tillbaka igen.

Problemet var att cykeln inte hade några lysen !!, det är en hårt trafikerad väg att cykla och det var mörkt när han begav sig hemåt igen.

Han fick låna baklyse och ficklampa av Johan, annars hade han inte släppt iväg honom alls !


På vägen hem dör hans mobil och ingen kan få kontakt med honom och det är kolsvart ute ....

Jag jobbade kväll och fick höra om grabbens bravader när jag kom hem ... när jag fick höra att killens pappa åkt ut halva vägen och sett att han cyklade förbi, helt slut, och sedan åkt in till staden igen medans grabben cyklade på så fick jag nog.

Sara och jag satt oss i bilen, åkte för att plocka upp honom och cykeln och se till att han kom hem i säkerhet.


  


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards