It's my life

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Stina - 3 september 2010 12:59

och förkyld. Inte sådär förkyld så du bara ligger nerbäddad och vill dö, utan en sån variant som bara gör att du känner dig helt sänkt. Fast du är för frisk för att vara sjuk. En sån förkylning har hittat mig.


Igår var jag helt genomsvett efter att enbart ha släpat fram bommar och hinderstöd ... när vi hoppat färdigt så darrade benen på mig och jag var helt färdig *s*


Idag fick det bli det lilla lugna, jag ska ju gå på och jobba helgen from ikväll.

Skrittade Mulle för hand 20 minuter och longerade Billan med kapson och inspänningstyglar.

Nånstans mitt i allt tappade jag min mobil så jag tillbringade en halvtimme lite senare med att förvirrat irra runt och leta efter den.

Var bombsäker på att jag skulle hitta den söndertrampad där på ridbanan, men nån där uppe tyckte synd om mig idag och jag återfann den helt oskadad =)


Har faktiskt även hunnit med att vila i ryggläge en timme ... nu ska jag se om jag kan göra mig något mer presentabel än vad jag är för tillfället och bege mig till jobbet.


Bild från juni

  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards