It's my life

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Stina - 9 september 2010 12:55

Jag har världens vackraste arabkorsningar i min hage, så är det bara =)


          

Av Stina - 9 september 2010 12:17

Lastade Ebba 3 ggr - hon gick direkt in - och sedan schamponerade jag man och svans.

Som tack för det la hon sig och rullade direkt jag släppte i rastfållan - tacksamt ;)


Vincent gick oxå direkt in och jag stängde bommen bakom. Vi stod så en stund och sedan fick jag hjälp av Johan att stänga baklämmen. Jag hade på känn att han skulle reagera på det så jag ville vara hos honom i transporten och kunna lugna.

Visst reagerade han och blev riktigt nervös, jag är övertygad om att han har lite klaustrofobi - han gillar INTE trånga utrymmen.

Vi stod så en stund innan vi öppnade igen ( Vincent hoppade högt  ) och backade ut.

3 ggr upprepade vi det här och det blev lite mindre farligt för varje gång.


Sedan var det Billans tur som fick på sig transportskydd fram - mycket märkligt tyckte hon - och sedan åkte vi en sväng till samhället.

Väl hemma lastade jag henne en gång till och roade mig sedan med att öva på att backa, och jag tyckte nog det gick riktigt bra om jag får säga det själv =)


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards