It's my life

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Stina - 6 december 2010 18:17

har stresshormonerna flödat ... igen.

Upp klockan 5 för att hinna åka och morgonfodra innan sonen ska väckas och göra iordning.

Höll knappt på att ta mig av gårdsplanen pga av all snömodd som blivit med mildvädret.

Gårdsplanen får vi handskotta och det är ju lättare sagt än gjort att hinna med alla ggr.

Kvart i 7 skulle jag skjutsa dottern med pojkvän snabbt upp till bussen så jag hinner vänta in färdtjänst med sonen kl 7.

När jag backar ur carporten slirar bilen till i snömodden och framänden far in i mittstoplpen och där stod jag fastkilad och kom ingenstans.

Ni vill inte att jag skriver ner dom svordomar som kom ur min mun då, för dom var många och grova.


Fick ösa under grus under framhjulen , ungdomarna fick skjuta på och tillslut fick vi loss bilen som naturligtsvis blivit skadad !


  


Hann precs upp till bussen och tillbaka innan färdtjänst kom ...som satte sig fast på gårdsplanen i modden !

Fick skotta och fixa för att dom skulle komma loss och sedan sprang jag in för att hinna få igång Becca så hon blev klar.

När hon gått till bussen kl 8 skulle jag åka och släppa ut hästar ... och satte mig fast i modden på gårdsplanen !

Skotta 40 minuter för att komma ut och sedan stressa för att hinna släppa ut hästar och hem igen för att byta om och hinna till Beccas utvecklingssamtal kl 9.30


Sedan hem igen, byta om och satte mig fast igen ... 40 minuters skottning till och stressa som en blådåre för att hinna till stallet, luncha och mocka 2 boxar innan jag var tvungen att åka hem för att hinna duscha och inställa mig på jobbet kl 14.


Halv 3 på jobbet testar dom brandlarmet.

Det låter högt och det låter länge. Perfekt för mig som är extremt ljudkänslig just nu.

Trodde jag skulle gå upp i atomer !!!!


Jobbade till 17.30 och jag har hunnit ta hand om tvätt och disk.

Ska strax byta om och åka till stallet igen för att göra klart resten och kvällsfodra.

Förhoppningsvis tar dagen slut snart så jag kan få sova några timmar innan det är dags att morgonfodra i stallet igen.

Ge mig fler timmar på dygnet någon !!!

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards