It's my life

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Stina - 15 januari 2011 19:38

Mulle i paddocken nu ikväll medans en av dom andra tjejjerna longerade sin häst.

Jag var inne i stallet och donade och kikade då och då ut genom dörren vid gödselstacken för att titta till dom.


Vet ni hur skönt det är att ha paddock vid stallet ??? !!!

Med hjälp av en lampa på stallväggen ser man så pass så den är även användbar kvällstid och det känns så lyxigt så det är inte sant =)


Becca uppskattar att hon kan rida Mulle själv utan att jag är med i vartenda steg, men jag finns ändå i närheten och kan enkelt kolla till dom+ att det är ett inhägnat område så jag känner mig trygg !


Hela stallflytten känns som om det blev ett steg uppåt för både oss och hästarna faktiskt och vi trivs kanon allihopa !

Jag är glad att jag faktiskt tog steget och beslutade mig för att ta stallet !!!


Becca o Mulle juni 2010

  

Av Stina - 15 januari 2011 12:28

en ljuddämpare och vet med sig att dom åkt förbi mitt stall ??


Mitt på vägen i backen utanför stallet låg den och kände sig övergiven på förmiddan.

Jag ställde den vid sidan av vägen så den slipper gå en platt död till mötes ...

Har inte folk nåt medlidande med ljuddämpare nuförtiden ???


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards