It's my life

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Stina - 6 februari 2011 18:33

Lilla hästen i Stav för att beställa den där pälskammen som så många rekommenderat.

Fällsäsongen har ju nämligen börjat har jag märkt ...


Passade på att kika in övrigt sortiment och dom hade minnsan ett 3 delat parestångsbett, har bara hittat 2 delat när jag kollat några butiker, som jag oxå beställde hem till herr V efter tandläkarens rekommendation.


Nu hoppas jag att både kam och bett motsvarar mina förväntningar =))


  

Av Stina - 6 februari 2011 17:12

Både jag och dottern ligger i en mindre skojjig förkylning med hosta, feber och andra spännande krämpor så det har varit en lugn dag !


Gubben och jag roade oss med att byta ut herr V's vattenkopp mot en med bättre flöde och sänka Mulles så han når den.

Annars har det inte hänt nåt alls värt att nämna ...


Ha en lugn söndagkväll ... för det ska jag ha !

Av Stina - 6 februari 2011 07:01

min kära bloggvän Kicki är så förgrymmat envis och vägrar flytta närmare mig så fick jag ta saken i egna händer ! ;)

Kicki är helt fenomenal på att sy. Både när det gäller att laga saker och sy nya och jag har flera ggr blivit enormt impad av vad hon gjort !!

Önskar jag vore lite så ... men i vilket fall så trodde Kicki att jag skulle köpa nya skydd och inte laga det som herr V hade sönder när vi for till tandis i veckan.


Pilutta dig du Kicki, igår åkte nål och tråd fram och efter en timmes djup koncentration är mitt skydd ( nästan ) som nytt igen   


Observera att detta är en FÖRE bild ... nu sitter flärpen på plats igen, några hål är lagade och den förgrymmade plastförstärkningen som nästan hade släppt är ditsydd.


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards