It's my life

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Stina - 7 februari 2011 20:11

        

Av Stina - 7 februari 2011 18:24

Dagen har gått sin gilla gång i ett ganska lugnt tempo och med kroppen full av Ipren.

Billan visade sig från sin bättre sida idag. lastningen gick snabbt och när hon väl testat färdigt så gick hon riktigt bra.

Hon provade att bli rädd för hörnen och backa för att slippa jobb men idag var N beredd och visade snart vart skåpet ska stå.

Sista stunden var hon riktigt med på noterna, Billan, och mjuknade.

Det avslutande galopparbetet var riktigt bra för att vara hon !!!


Veterinären kom på utsatt tid till rätt stall *s* och alla hästarna fick sina sprutor utan missöden.

Gubben hann lämna stallet innan betalning skedde ... tur för honom och hans sinnesro .... och mig ;)


Lite bilder från ridhuset, N och Billan,  som jag har fått tillåtelse att lägga upp =)


          

  





Av Stina - 7 februari 2011 07:21

Maskkontroll.se har lågsäsongspris tom sista februari på sina analyser.

Köp nu och skicka in när du vill.

Jag har beställt till stallets alla hästar, ingår ju i stallhyran, och sparar några sköna kronor på att beställa nu.



Av Stina - 7 februari 2011 06:21

Någon tyckte inte det var nog att ge mig rygskott och världens förkylning utan har nu spätt på med ... nackspärr !

Ihop med en hosta som heter duga vet jag att jag lever. Varje hostning gör ont i både rygg och nacke och jag känner mig riktigt, riktigt gammal och eländig !!!


Vila blir det inte så mkt av med idag dock.

Har frukost, utsläpp och lunch i stallet.

Har sedan lovat att köra bort Billan och medryttare N till ridhuset vid 12 och 15.30 kommer vet för att vaccinera.

Man kan väl hoppas att Billan tänker röra på sig idag *s* annars tror jag att jag kommer att dö av skratt på plats !


Billan okt 10

  






Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards