It's my life

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Stina - 8 februari 2011 21:18

Hur j*vla grym kan människan vara egentligen ?????!!!!!

Jag blir så ledsen, arg och upprörd av sånt här - som delfinslakten i Japan som det finns film på hos Aftonbladet :


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article8535313.ab


Det gör så ont att tänka på allt lidande mänskligheten utsätter djur för dagligen, kunde jag skulle jag rädda dom allihop !

Jag börjar känna mer och mer att jag vill göra något konkret för lidande djur, något som hjälper individer när jag nu inte kan rädda alla.

Vad kan man göra som privatperson som verkligen betyder nåt ???

Vad gör du ?




Av Stina - 8 februari 2011 18:08

jag fick min flaska med coccilana och 2 sorters värk/inflammationshämmande tabletter samt 10 dagars sjukskrivning så jag är nöjd.

Mest nöjd är jag över min coccilana ... tänk om jag får sova inatt ??!!


Billan har piggat på sig. Febern har gått ner och hon är betydligt piggare.

Skönt !

Nu ska vi se till att bli friska allihop och ta tag i våra liv igen =)


  

Av Stina - 8 februari 2011 11:37

hittade en slö Billan som var totalt ointresserad av frukosten imorse.

Temp 39,6 och flåsig - trolig reaktion på influensavaccinet.

Ringde vet för lite rådgivning och håller stenkoll på henne idag, men hon är inte kartig alls lilla gumman =(


Själv ska jag till VC på em för denna djävulska hosta och onda rygg som vägrar bli bra.

Hoppas dom har nåt vettigt att komma med - typ coccillana åtminstone, jag håller på att hostar ur mig inälvorna !!!

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards