It's my life

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Stina - 22 februari 2011 21:01

får mig att bli ledsen. Jag känner förtvivlan, oron och saknaden ända in i hjärtat.

Han finns inte i närheten av mig, jag har kollat en extra gång ...

Jag hoppas han kommer tillrätta !


Får inte länken att funka som jag vill så här kommer texten kopierad :

Han kan vara instängd i någons källare även kanske i någons sommarhus källare.SNÄLLA ni kan väl gå se efter även i grannens, stort behov av vatten så titta så fort som möjligt det kan bara vara minuter det rör sig om. GUSTAV kan vara närheten av Häradshammar.Gustav försvann spårlöst från sitt hem i Östermem på Vikbolandet 4/10-2010.Han är rödtigrerad,vit runt mun,och under hakan,kastrerad,ID-märkt i v-öra V5150.Kan blivit skrämd o gått vilse är skygg för andra människor men han vill kanske in när det är snö och kallt.Om ni tagit in honom i värmen eller matar egna katter ute. Hör ni någon katt jama på er trapp kan ni väl titta om det är GUSTAV.Kan vara var som helst alla tips är aktuella,ni kan ringa dygnet runt bara om ni hittar honom.VI VILL ATT GUSTAV KOMMER HEM SNARAST TILL OSS!TITTA HOS GRANNAR, UTEPLATSER .SNÄLLA NI SOM HAR LADUGÅRDAR med djur i tex. hästar,kor,grisar,får,hundar,katter m.m på VIKBOLANDET titta efter så att ni inte fått extra katt, om han nu inte är längre bort än vad vi tror.OVISSHETEN är mycket påfrestande att inte få hem honom, nu när det är så KALLT UTE!NÅGON kanske vet var han finns!OBS ärlighet varar längst om någon vet något,dåligt samvete varar hela livet ut!Vi vill bara att ni ringer om ni har sanna tips om GUSTAV! VI vet att vår GUSTAV är hos någon snälla ni hör av er om ni har tagit in honom!!Hoppas annars att någon granne sett honom där han är,och kan upplysa oss om vår katt GUSTAV.Tveka inte att ringa.Hemma väntar hans älsklingsbädd.HITTELÖNEN får ni i hand när vi får vår katt GUSTAV tillbaka.BER ALL HJÄLP ATT HITTA HONOM!Han måste få komma hem snarast då han är så mycket saknad katt av oss att det inte går och beskriva i ord,många tårar.Tack på förhand.Går även ringa polisen 11414 anmäld som försvunnen där. Vi kan inte glömma vår GUSTAV och vill ha tillbaka vår katt!Knäppgökar som ringer människor och påstår att ni har katterna har ni ingen känsla för den som förlorat någon anhörig!Martin som mailade ring om ditt tips snälla!!!

Av Stina - 22 februari 2011 20:30

Börjeskatalogen som kom idag och hittade absolut ingenting jag ville ha.

I Hööks brukar jag alltid dregla och skriva önskelistor när den kommer och jag sitter och funderar på hur mkt det handlar om layouten på katalogerna ?

Hööks har snyggare, flashigare bilder och en mer inbjudande katalog tycker jag.

Jag blir inte alls lika fascinerad av att titta i en Börjes ...


Horze katlog är bättre än Börjes, men sämre än Hööks.

Vad är det med Hööks som lockar egentligen ? Vad föredrar ni ?


Jag önskar mig annars den där Pikeurtröjan jag la in på bloggen för ett tag sedan. JW ridbyxorna tycker jag är snygga och suktar efter ett par - marinblå eller svarta ?

Schockemöhle coach schabrak önskar sig mina hästar.


Tänkte bara så gubben( och ni ) vet det ... jag fyller år om några månader ... ;)


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards