It's my life

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Stina - 26 februari 2011 22:05

får det bära eller brista, nu ska jag upp på hästryggen igen !


Bästaste Anneli kommer imorgon och vi planerar en lugn utetur, ev i samhället så det blir lite miljöträning på samma gång.

Jag antar att jag inte lär få till några avancerade ridpass på ett tag, men nog sjutton ska jag klara av lite motionsridning !!!!!

Hästarna ska igång vare sig min kropp vill eller inte så nu biter jag ihop och hoppas att jag klarar att kravla mig upp på Billan imorgon *s*


Arkivbild

  

Av Stina - 26 februari 2011 16:36

bort N och Billan till ridhuset idag igen.

Billan hade en "bad hair day" och var inte alls med på noterna, varken vid lastning eller ridning.

Verkade allmänt tjurig och frånvarande och väldigt irriterad på bettet ?

Ska ta och kolla igenom munnen ordentligt ikväll om jag kan se nåt eller är det bett/hand eller dyl som irriterar på nåt vis ?

För inte fäller dom väl några tänder så sent som vid 6 år ?


I vilket fall ett litet obs som ska kollas upp på ett eller annat sätt för att ta reda på vart problemet sitter.


  




Av Stina - 26 februari 2011 09:24

av samma filmare som gjorde Hästmannen, den här vill jag gärna se !

Jag ska nog sluta tjata om att jag har ont i ryggen förresten ...


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards