It's my life

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Stina - 3 mars 2011 19:21

Av Stina - 3 mars 2011 17:58

som vanligt =)


Fick sova till kl 7 innan jag steg upp och fick i mig mitt kaffe.

Skjutsade tonåringarna till bussen kl 8 och släppte ut hästar.

Hem och bytte om för att åka till tandläkaren med Becca.

Hem och byta om igen för att åka och hämta upp medryttare N och skjutsa henne och Billan till ridhuset.


  


Sedan stalljobb innan jag for hem och åt några mackor innan Becca och jag åkte till stallet ihop.

Hjälpte Becca när hon red Mulle och hade intag.


  


Sedan till ICA för att handla och NU är jag hemma och kan ta det lugnt =)


Passet med Billan i ridhuset var ett kanonpass !

Jag hämtade ut Novabettet som kom på posten idag  så hon reds på det.

Hon verkade gilla det och N gillade det oxå.

Billan var avslappnad och med på noterna från lastning på stallplan tills hon fick gå ut i hagen igen =)

Kanondag helt enkelt !


Mulle var oxå med på noterna om än lite slö, men Becca fick igång honom och var nöjd och glad efter sin ridtur.


Gubben la ett par timmar till med att Ebbasäkra hagen . Ebba kollade noga på !


  


Sedan tror jag att jag har fått in en bäver - eller 2 - i hagen ... snart finns det inga stolpar kvar alls =(


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards