It's my life

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Stina - 16 april 2011 21:13

mätte ju lilla fröken oxå som nu mäter imponerande 145 över manken.

Snart så är hon nog en liten häst =)


 

Av Stina - 16 april 2011 20:45

har ordnat med påskpyntet i stallet :


 


Lilla Ebba har nog varit utsatt för herr V's terrorattacker och hade ett bitsår nedanför manken.

Vi hade en väldig diskussion om nödvändigheten av att tvätta det - jag vann till sist.


 

Sedan drygt en vecka tillbaka är hon svullen i båda haserna och nu börjar jag bli lite orolig för vad det står för.

Någon som har nån ide ??

Det är lera på bilden förresten, inte ett sår :


 

Vi tog oss en pysselstund innan hon fick på sig tränset och sedan longerade jag henne 5 minuter.

Mysig kväll i stallet mao =)

Av Stina - 16 april 2011 15:30

en riktigt jobbig dag !

Anneli tog hand om herr V själv för första gången och red ut ihop med Natalie och Billan.

Dvs, ren ångest för ett kontrollfreak som mig    


Fick nyss ett mess om att det gått bra för alla inblandade, ska väl försöka samla ihop mig och njuta av att bara ha Ebba att ta hand om ikväll ... 


 

Av Stina - 16 april 2011 08:41

2 efterlängtade böcker som jag hoppas jag får tid att börja på snarast :


        

Av Stina - 16 april 2011 06:22

hade Billan en skön vilodag och herr V och jag tog oss ett tömkörningspass som går till historien som det bästa någonsin.

Han gick som en klocka och jäklar så bra det kändes !!!!


För ett tag sedan investerade jag i bättre utrustning när jag nu insett hur kul det är med tömkörning.

Jag köpte en lädergjord från Globus och lädertömmar som jag, enligt tips av ngn smart person på bloggen, satte egna snabbknäppen på för att enkelt kunna byta tömsättning.

Jag säger bara som så att det känns skillnad på utrustning och utrustning ... helt värt dom där investerade kronorna !!


   



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards