It's my life

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Stina - 18 april 2011 21:04

bloggpaus på obestämd tid.

Återkommer om nån dag - eller vecka - eller när lusten faller på igen =)

Av Stina - 18 april 2011 13:37

Den 1 juli flyttar vi till en lägenhet några kilometer från där vi bor nu !

Här ska börja rensas så fort som möjligt =)


 

Av Stina - 18 april 2011 10:33

med fröken flodhäst avklarad, mycket galoppfattningar och lite försök till öppna/sluta.

Hon var otroligt samarbetsvillig och det var en ren fröjd att tömköra henne idag.


Efteråt blev hon avsvampad och så fick hon beta lite av det goda nya gräset mellan hagarna i solen en stund innan hon gick ut och rullade sig grundligt.

Hittade jättefina maskrosblad som jag bjöd Skutteluppe på, han mumsade väldigt förnöjt i sig dom.


Pratade med vet om Ebba som var bombsäker på piphas efter min beskrivning.

Ordinationen blev mycket strö i boxen och smörj med orudis gel 2 ggr om dagen i en vecka och sen skulle vi ha kontakt igen.


Pratat med jobbet och sjukskrev mig tom torsdag. På onsdag har jag telefontid med min läkare så får vi se vad hon säger och tycker.


 


Av Stina - 18 april 2011 06:17

Verkar som om det blir ett riktigt kanonväder idag   !


Planerna för dagen är att ringa och prata med vet om Ebbas haser och pyssla om henne ordentligt, tömköra Billan, promenera herr V, få besked om lägenheten och ringa min chef samt min läkare.

Vissa saker känns lättare än andra om vi säger så =)


Ha en fin måndag, jag ska se till att min dag blir så bra som möjligt !


Natalie och Billan travar av på lång tygel igår

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards