It's my life

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Stina - 20 april 2011 21:04


har dyrt och heligt lovat att aldrig, aldrig, ALDRIG mer kasta av matte efter idag.

Anneli kom nämligen förbi en sväng.

Inte nog med att hon la fram ångestframkallande bommar,  hon ställde dessutom ut trädgårdsstolen på ridbanan.

Hårt för en stackars häst.

Vincent var precis sjöblöt när dom var färdiga, och det var inte pga hårt arbete utan pga livsfarliga tingester som han blev tvungen att gå nära, mellan och över.



 

Framåt kvällen gav sig Billan och jag ut i sommarhagen för att inspektera den.

Klätterbacken var precis så bra som jag tänkt mig och vi gick upp och ner för den 2 ggr och det tog på henne !


 

Vilken utsikt dom kommer att få i sommar förresten. Högst upp i backen kan dom stå och spejja på sin omgivning.

Jag tror dom kommer att trivas kanon !


   


Av Stina - 20 april 2011 11:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Stina - 20 april 2011 10:12

den svullna och ömma handen med lite rivsår och ett och annat bett.

Hur då ?

Jo, jag har avmaskat 6 stycken katter.

Jag är INTE populär i kattriket idag kan jag meddela !!


 

Av Stina - 20 april 2011 06:36

att det var ett par år sedan jag fyllde 20. Snarare har jag en 60 + känsla idag faktiskt.

Stel och öm lite överallt, oplanerade avsittningar är inte riktigt min grej längre.

Fick massage av gubben igår över nacke och axlar som kändes stelopererade redan då ...

Värst gick det med höger handen som är lite blå och svullen. Kan inte räta ut fingrarna som ser ut som små korvar.

Positivt så tror jag alla ben i kroppen är intakta iaf, och ryggen verkar ha klarat sig bra.


Mest irriterad är jag över att jag måste lämna in ena ridstöveln och byta dragkedja.

Kul, dom är liksom använda max 10 ggr sedan inköp =(


Annars idag kommer Anneli och tar sig an herr V. Billan och jag tänkte inspektera sommarhagen som gubben höll på med igår.

Det finns en, tror jag, bra klätterbacke där som jag tänkte undersöka närmare.

Vore kalas att ha en bra backe så nära att klättra hästarna i !


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards