It's my life

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Stina - 9 juni 2011 20:50

med först tömkörningslektion för KB med Vincent.

Vincent var bara sååå duktig idag !

3 delat bett och remontgrimma använde jag och det var INGA kast eller ryck dvs troligen ingen tunga över bettet   


Han var så lyhörd och ambitiös som KB kallar honom och det var en ren fröjd att tömköra honom idag.

KB sa dessutom att jag hade känsla för tömkörning    


Därefter ett tömkörningspass för KB med Billan.

En Billan på sitt allra stoigaste humör, hon släppte bettet eller drog tag i det, backade över hela ridbanan i racerfart och var så grymt tjurig.

Jag var helt SLUT när hon äntligen släppte efter och gick bra !!!

KB bara skrattade åt mig och min envisa häst !!


TACK Sarah och Natalie för hjälpen !


Därefter åkte gubben och jag in till staden och handlade 2 stycken splirrans nya tvättmaskiner för 4000 kr !!!

Kalas ! Nu ska det bli riktigt rent !

Ja, en maskin ska vi ha i nya lägenheten och en maskin ska in i stallet om nu någon undrar varför man köper 2 stycken ;)


En sväng på en outletbutik hanns oxå med där vi köpte kläder till barnen och varsitt par skor åt gubben och mig.


Sedan tog den bra dagen plötsligt en helt annan vändning och slutade riktigt, riktigt tråkigt =(

Det är inte upp till mig att berätta om den händelsen, men jag känner så med någon nära mig just nu !


edit : ni kan läsa om händelsen på http://n-rongvall.bloggplatsen.se./


Arkivbild

 


Av Stina - 9 juni 2011 06:45

hjärta av Becca ihop med en stor, varm kram.

Är hon inte gullig ? =)


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards