It's my life

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Stina - 10 juni 2011 21:25

och jag tog oss ett dressyrpass imorse.

Ambitiös, lyhörd och bara sååååå trevlig att rida !!!!


Lyckliga jag som har så fina hästar i mitt liv =)


Arkivbild

 

Av Stina - 10 juni 2011 05:59

denna lömska, eländiga sjukdom.

Hur vanligt kan det vara att en 1 åring drabbas av fång ??

Kändes som att musten gick ur mig helt när vetten sa det och jag ifrågasatte faktiskt hennes "diagnos" med tanke på hans ålder.

Efter att ha sett hur mkt sämre A gick på eftermiddan jämfört med morgonen, speciellt i vändningarna så gav jag mig.

Fång.


Natalie och jag for direkt in till stan och handlade torv och bäddade mjukt i boxen. Började jaga hö - hur lätt är det att få tag i hö bara sådär på kvällen den här årstiden ??

Min bror fick tag i några balar hos en bonde och körde hem till stallet, TACK T !

Nu fick jag några dgr på mig att jaga mer iaf ...


Hängde upp kvällshöet i hönät så högt jag fick till det till honom men har ändå nojjat hela natten över det. Jag avskyr hönät med tanke på risken att fastna !

Funderar på om jag ska åka och leta efter nån typ av höpåse idag istället ??

Saltstenen tog jag oxå bort.


Håll nu tummar och tår att vi kan reda ut det här. Natalie åker utomlands idag och är borta 10 dgr så jag har ansvaret för den stackars prinsen närmaste tiden ...


Frågan är. VAD är det som utlöser fång hos en ettåring ?????




Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards