It's my life

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Stina - 18 juni 2011 06:25

Fick sova till kl 7 - sovmorgon !!!! - och kunde gå runt och pyssla lite hemma innan jag for till stallet och fixade åt en liten rastlös Albin.

11-14 befann jag mig på arbetet och direkt därefter for gubben och jag in till staden och hämtade våra tvättmaskiner.

Besökte några möbelaffärer i jakt på nya köksmöbler men hittade inget som både vi och plånboken gillade.


Sedan var det babyaffär som gällde, jag skulle ha ett babyskydd till bilen åt lilla "Signe".

När jag fick barn fanns det ett fåtal modeller att välja på, nu fanns det hylla på hylla.

Och när man väl valt modell skulle det väljas färg - varje modell fanns i minst 5 färger ...

Kära nån säger jag bara !!

Till sist kom jag ut med en snygg svart modell iaf och jag hoppas föräldrarna blir nöjda !


Sedan for vi hemåt, käkade lite mat och installerade stallets tvättmaskin. Körde en provtvätt, pysslade om Albin och for till hagen och matade och kollade till hästarna där.

Herr V har fått sig några sparkar ? och har lite småsår på bakbenen, det ena har blivit lite irriterat. Avskyr sår på sommaren !

Även dom minsta små sår kan bli till stora problem =(


När allt det var klart var kl nästan 9 på kvällen och strax därefter dök en trött Stina i säng och har sovit som en nöffnöff !


Nu ska jag bege mig till stallet och ta hand om lilla Albin och sedan fara för att hämta hem hö åt honom.

Ha en bra lördag allihopa =)


Ex och Kex, Ebba och Nellie

 



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards