It's my life

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Stina - 24 juni 2011 08:15

   mår faktiskt riktigt bra !

Såret/såren på frambenet ser riktigt fina ut och ska nog läka utan problem.


Det på bakbenet ser väl ok ut antar jag, men det är lite otäckt när det är så stort och öppet. Det rinner massor ur det så huden är lite irriterad, men jag tvättar och smörjer med vaselin.

Svullnaden såg liiite mindre ut igår och hon är bara en aningens halt.

Jag har inga problem att få tvätta och styra iaf, utan hon står lugnt och låter mig hållas.


Sammanlagt ca 7 timmar tillbringade jag i stallet igår och Ebba tog 6 av dom.

Jag låter dom andra vildarna gå på vila några veckor för med flyttar och annat så finns det helt enkelt ingen tid kvar att rida.


Vincents bakben ser jättefint ut, det är bara en liten svullnad kvar och han är fortfarande helt opåverkad så jag tror jag kan sluta nojja över honom nu.

Kanhända går saker och ting åt rätt håll nu ??!!


Arkivbild

 






Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards