It's my life

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Stina - 28 juni 2011 07:27

Det är liksom lite mycket nu. Inte bara för mig utan även för dom omkring mig.

Skadade och sjuka hästar, djur som dör och annat elände har förföljt mig och mina vänner senaste veckan.

Det börjar kännas som om jag balanserar på en tunn lina till hysteri ibland.


Igår fick vi på fm reda på att vår lägenhet vi ska flytta in i på fredag varken är städad eller köksgolvet, som skulle bytas, inte är klart och hyresvärden får inte tag i hantverkarna ...

På kvällen satte Sarahs bil igång att larma när hon öppnade dörren och det gick inte att stänga av det.

När vi väl fick tjutet att lägga av fortsatte bilen att larmblinka.

Vi hade Sarahs sambo, min bror bilmeken, i telefonen som sa åt oss att ta bort larmkabeln från batteriet.

Jaha liksom, vilken då, jag började räkna : "ole, dole ..."


Vi ringde min gubbe.

När han var klar gick inte bilen att starta alls och jag satt brevid och bara skrattade så jag nästan grät.

Det går bra nu ...


 




Av Stina - 28 juni 2011 07:12

stallägaren och en av inackorderingarna har hållt på och snickrat på solskyddet till sommarhage 3 under veckan.

Det är allt bra med karlar ibland =)


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards