It's my life

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Stina - 10 juli 2011 21:47

och en tur till returpunkten fördrev förmiddagen.


På em gick Natalie, Sara och jag och började riva upp Johannesört.

Efter att ha plockat en sådär, ja många, ikeapåsar kom vi upp på berget och där breder värsta havet ut sig med dessa förbenade växter   


Vi gav upp där och tanken är att stängsla av dessa hav imorgon, det är helt enkelt för mkt för att handplocka bort.


TACK Sara och Natalie för hjälpen !!!

 

Bästaste lillebror kom med ett kylskåp och en micro !! till stallet, hur väl kommer inte det till pass.


TACK bror, du är guld !!!


Efter sedvanligt stalljobb med alla hästar var klockan lite efter 19 när jag kom hem och nu känner jag mig lite sliten ...

Ska alldeles strax krypa ner i min sköna säng och sova gott några timmar innan morgondagens alla bestyr tar vid.

Av Stina - 10 juli 2011 08:21

till alla som hjälp till med att identifiera växterna på mina bilder.

Det är en otrolig hjälp och jag blir så glad att ni tar er tid !


TACK !!!!

 

Nästa TACK riktar jag till Sarah som tagit sig tid att gå igenom hagen 2 ggr med mig och fixade stängsel igår.

Jag är så glad att jag har dig, det betyder massor för mig !!!!


Nellie och Ebba igår som fick gå ut några timmar ihop

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards