It's my life

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Stina - 21 juli 2011 21:17

Ett projekt som faller mig i smaken.

Visst är det så att många hästar döms ut på felaktiga grunder, så mkt prestation och pengar inblandade, jag är glad att dessa hästar fick en andra chans :


Av Stina - 21 juli 2011 20:30

... brorsan Metal är oxå alltid med där det händer för att ge en hjälpande tass .


     

Av Stina - 21 juli 2011 19:57

fick sig ett lättare longeringspass på morgonen, börjar längta efter att hon kan få skor på sig ...


 

Sedan har Billan 2 hälsningar till alla bloggläsande hästar :


1. Dessa flughuvor våra tjänare tvingar på oss är som alla vet grymt fula. Bär dom på detta viset så blir dom genast lite coolare:


 

2. Ät mera tistlar !! Finns inte mycket som slår en riktig mumsiger tistel ....


 

Av Stina - 21 juli 2011 06:53

gjorde vi om i sadelkammaren igen.


Jag gillar ordning och reda, vilket har varit nästan omöjligt nu ett tag då flera stycken har saknat skåp att ha sina saker i.

Vi började vid 8 och var klara vid 14.30 ca, alla sadel och tränshängare flyttade och på ngt mirakulöst sätt fick vi in 2 garderober till   


Nu kan jag äntligen slippa se grejjer ligga överallt och få allergiska utbrott så fort jag kliver in i stallet ;)


När det var klart återstod allt stalljobb.

Billan joggade jag lite lite lätt på ridbanan och herr V bröt nästan ryggen på mig innan vi var klara med sår och muggtvätt.

Vid halv 7 var jag klar och kunde åka hem.


Hann med en dusch innan telefonen ringde, en av stallkatterna fått ett sår på bakbenet.

Bara att åka tillbaka och tvätta.

Hjälpte till att ta in hästar när jag ändå var där, och sen kunde jag äntligen få åka hem och slänga mig i soffan en stund innan sängen kallade.

Det var den dagen det ...


Bjuder på en bild på Nisse som inte har ett dugg med inlägget att göra, fast han gillar att vara med överallt, även om han inte har med saken att göra =)


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards