It's my life

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Stina - 5 augusti 2011 22:11

kan jag lägga till min samling ;)


Fm tillägnades Ebba och Billan som vart ordentligt ompysslade och friserade.

Just nu är jag inne i en period där det kliar i fingrarna att plocka fram saxen och klippa manen kort på både Ebba och Billan.

Vi får se om lusten går över eller om jag faller för den ...  


Så på kvällen vart det dags för Becca och Mulle som tog sig en svängom på ridbanan och herr V som fick gå i lina med kapson och inspänningstyglar.

Herr V är pigg. Mycket pigg.

Skritta igång ? Näpp, racerfart i 15 varv innan man ev kan tänka sig att lugna ner sig *s*

Tur jag hade handskar säger jag bara ...


Arkivbild

 

När han racat av sig det värsta gick han lugnt och lyhört resten av tiden och såg som vanligt ut som en oskyldig liten ängel !

Av Stina - 5 augusti 2011 16:04

har lite smått kommit igång med sin Mulle igen.

Ungen har växt massor i sommar, det är helt klart snart dags för större häst !

Gå på Billan eller skaffa större ponny ??


Större ponny innebär att vi inte kan ha Mulle kvar, och det vill vi. Jag har lovat Mullebulle att han ska få stanna hos oss !

Vilket dilemma ...

   


Av Stina - 5 augusti 2011 12:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards