It's my life

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Stina - 19 augusti 2011 22:41

Jag har märkt det eftersom jag försökt stuva in så många blöta/frusna hästar som möjligt i stallet.

Jag märkte det oxå när jag i mörkret efter jobbet hämtade in herr V och Billan i ösregnet 3 km från stallet.

Även när jag letade efter mor katt som var ute och luftade sig och sedan bestämde sig för att leka kurragömma i mörkret märkte jag att det regnar.

Jag kan även tala om att det inte regnar lite, utan väldigt mycket ... jag skulle tom kunna säga att det öser ner om jag kände för det.


Av Stina - 19 augusti 2011 10:49

har lite olika åsikter om lämpligheten i att leka vildhäst när man är satt på boxvila av farbror doktorn.

Gå ut och beta den unga damen kan vara riktigt spännande vissa dagar, som idag.

Lekar man vildhäst så får man avbryta betningen och gå in tidigare ... det har vi oxå skilda åsikter om.

Lika så hur smart det är att försöka sparka sin matte när man är beroende av henne för att få mat och rent i sin box ...


Ja, för tillfället har vi skilda åsikter om mycket faktiskt om jag tänker efter.

Det är tur för den unga fröken att hon både är söt och skadad, annars hade det blivit bootcamp på obestämd tid ...



Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards