It's my life

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Stina - 27 januari 2012 12:54

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=575664#.TyKPfYHkbLA.facebook


Hade jag haft plats/tid/pengar hade jag fasen köpt henne !!

Av Stina - 27 januari 2012 12:35

och jag är full av energi !


Efter frukost och uttag i stallet friserade jag herr V och tömkörde honom på ridbanan.

Efter snön som kommit går det även utmärkt att travarbeta och han var lika inspirerad som mig idag.

Jag vet att jag är tjatig, men han är så otroligt rolig att arbeta med nu !!

Avslutar varenda arbetspass med ett stort leende och älskar den där hästen så mkt att det nästan gör ont  


Därefter tömkörde jag Billan oxå som var på sitt allra bästa humör, och det blev ett lika bra pass med henne.

Tänk vad lyckligt lottad jag är som har så fina hästar ! 


Mockning, lunchfodring och vattenfix i hagarna gick riktigt bra. Har börjat med att lyssna på ljudböcker igen och hade "Jag är Zlatan" i lurarna under tiden jag gick där och pysslade i stallet.

Han är allt en märklig prick den där Zlatan ...


Kom hem för en halvtimme sedan och fick se att både Höökskatalogen och stigbygelpåsarna som pyssliga Kicki sytt åt mig kommit . Tack Kicki !

Så nu ska jag ägna lite tid åt att bläddra i Höökskatalogen och dricka kaffe =)


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards