It's my life

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Stina - 1 februari 2012 19:26

Fotograf Sarah E


                      

Av Stina - 1 februari 2012 18:44

av Billan idag.

I fallande snö och iskalla vindar fick Billan visa vem hon är och tja, hon visade väl inte direkt upp sin bästa sida ... inte för att jag hade trott det heller ...

Hon tjafsade och sprang och tjafsade lite till och jag stod bara där och tänkte ; "jisses, tjejjen måste ju undra VAD det är hon sitter på och hur det kommer sig att hon hamnade där" ;)


Knasiga häst, du är då för söt !!

Arkivbild

 


Av Stina - 1 februari 2012 14:34



Av Stina - 1 februari 2012 12:26

av herr V idag.

Hade planerat det, men tänkte om.

Han kunde inte stå still på gången utan gick fram och åter i kedjorna. Kastade med huvudet så kedjorna for omkring.

Bajsade 5 !! stressbajsar medans jag ryktade honom och försökte sparka mig när jag lindade ben.

Det var alltså en "sån där" dag så jag valde att tömköra istället.


Jag hade fullt sjå att hålla honom i tömmarna, han kastade sig och reste sig om vartannat och var liksom sprängfull av energi som kom ut åt alla håll och kanter samtidigt.

Han fick jobba på ordentligt och var svett och andfådd när vi var klara.

Men inte kunde han stå still för det när jag skulle "klä av" honom, han fortsatte att fara i kedjorna.

När jag sedan släppte honom i hagen for han iväg som en projektil under galna bocksprång och benen for åt alla håll.

Han är totalt galen, det bara är så !!!     


Den här typen av resningar var det idag. Planerade och protesterande, inte dessa panikstegringar där han nästan går över och inte har kontroll själv ;) Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards