It's my life

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Stina - 17 februari 2012 20:10

så vaknade jag upp idag och var irriterad så fort jag slog upp ögonen.

Det var liksom bara en sån där dag.

Inte blev den bättre heller av att jag roade mig med städ och tvätt på förmiddagen och ett läkarbesök på em som retade upp mig ännu mer.

Både huggorm och taggtråd till lunch typ =(


Bad faktiskt Sarah att rida Billan ihop med Becca idag, jag var helt enkelt på för dåligt humör för att gå i närheten av mina pälsklingar. Vore inte rätt mot dom.

Gulliga Sarah ställde upp och red trots värkande skuldror och Becca tyckte det var dödskul !!

Jag ska ta mitt hemska, dåliga humör och lägga mig extra tidigt ikväll. Ingen blir glad av att umgås med mig liksom !!


             



Av Stina - 17 februari 2012 07:22

enligt Havrepappa http://www.hippson.se/blogs/havrepappa/rasbiologi-for-hastar.htm#comments


Polishäst = Equus Gladiatus



Dressyrhäst = Equus Sketibrallus



Hopphäst = Equus Skuttistudsus



Fälttävlanshäst = Equus Suicidus



Dressyrponny = Equus Mini Sketibrallus


Shetlandsponny = Micro Equus Macro Latus

 

Tack för dagens första skratt Havrepappa   



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards