It's my life

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Stina - 15 mars 2012 17:27

var vi en sväng till min stora dotter Sara och hennes fina Simon.

Jag måste säga att jag är så GRYMT stolt över henne för hur bra hon sköter sitt hem och sin son !!

Hon har mognat så mycket och blivit så vuxen. Jag älskar dig gumman !!!


Becca fick hjälp av storesyster att göra slingor och jag gosade med lilla Simon =)


         

Av Stina - 15 mars 2012 12:44

skrittade Sarah Billan på ridbanan med litet travinslag, och jag skrittjobbade herr V.

Han var spänd, tittig och okoncentrerad så jag tillbringade 40 minuter med att få honom att slappna av och mjukna.


Idag skrittade vi ut ihop med Sarah på Billan, lika spänd och tittig idag var han herr V.

Jag tror det har en del med blåsten att göra, det blåste både igår och idag och han blir spänd och nervig.

Jag koncentrerade mig på att sitta ordentligt ner i sadeln, jag har en förmåga att spänna mig och ta spjärn i stigbyglarna/skjuta mig ifrån sadeln när han är så här, sänka och bredda händerna och titta rakt fram förbi allt han reagerade på.

Och ja, trots att det kändes som om han skulle kunna explodera när som helst så kände jag mig säker där på ryggen - jag hade kontroll.

Tänk vad långt vi har kommit ihop ändå herr häst och jag =)


   

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards